Her kan du gøre en forskel

Støtteforeningen for Gjerndrup Friskole er for alle, der har lyst til at følge med i Gjerndrup Friskoles virke, samt bidrage til at skaffe økonomiske midler til at gøre det endnu sjovere og bedre at være elev på Gjerndrup Friskole.

Gennem tiden har støtteforeningen doneret både stort og småt til fordel for skolens elever og deres dagligdag.

Her er nogle af de ting, skolen og eleverne gennem tiden har modtaget fra støtteforeningen:

·          Projektorer og højttalere i alle klasser

·          Cykler til skolens SFO og børnehave

·          Instrumenter til musikundervisningen

·          Bolde til hele skolen

·          Båludstyr til SFO

·          Basketballkurve

·          Tilskud til skolens multibane

·          Projektor og lærred til ny pavillon

Og meget, meget mere!

Et årligt medlemskab af støtteforeningen koster kun 200 kr.

Du kan gøre følgende:

1. Indbetal 200 kr på MobilePay 889473

2. Skriv fulde navn i kommentarfeltet

3. Send en mail med navn, adresse og mailadresse til stoet@gjerndrupfriskole.dk

Eller

1. Indbetal 200 kr på konto reg. nr. 7571 konto nr. 3057014414

2. Skriv navn, adresse og mailadresse i betalingsmeddelelsen

OK støtter foreningerne

Støtteforeningen for Gjerndrup Friskole og Børnehavnen Uglebo får en stor del af deres midler fra OK.
I februar 2023 fik Støtteforeningen 12.472 kr. fra OK. Der skal lyde en stor tak til alle jer, der har tanket – og bliv endelig ved, det kan mærkes i foreningskassen.

Du kan også støtte Gjerndrup Friskoles Støtteforening med et OK Kort eller ved at betale med OK app når du tanker din bil. Du kan læse mere om OKs støtte til foreninger her.

Besøg og følg gerne Støtteforeningen for Gjerndrup Friskole og Børnehaven Uglebo her.